AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGEI
Balatonalmádi Kommunális és Szolgáltató Nonprofit Kft.
Cím: 8220 Balatonalmádi, Szabolcs u. 4.
Tel.: +36 1 776 7777
E-mail: ugyfelszolgalat@balkom.hu
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | |
Ügyfélszolgálat Nyitvatartás | |||||
Személyes | 8:00-12:00 | zárva | 8:00-12:00 | 7:00-19:00 | 12:00-16:00 |
Telefonos | 12:00-16:00 | zárva | 12:00-16:00 | 7:00-19:00 | 8:00-12:00 |
SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT BALATONALMÁDI
A Balatonalmádiban működő ügyfélszolgálatunk kellemes környezetben várja Önt kedd kivételével a hét minden munkanapján.
A személyes ügyfélszolgálatot időpont foglalás nélkül is felkeresheti.
Időpontot foglalhat online, az alábbi linken keresztül: https://balkom.hu/idopontfoglalas/
TELEFONON INTÉZHETŐ ÜGYEK
– Telefonon érdeklődhet elérhetőségeinkről, ügyfélszolgálatunk nyitva tartásáról, a személyes vagy írásban történő ügyintézéshez kapcsolódó teendőkről. Nyitvatartási időben lehetősége van időpontot foglalni ügyfélszolgálati irodánkba.
– Telefonon érdeklődhet a közszolgáltatási díjakról.
– Amennyiben kézhez kapott számláján hátralék van feltüntetve, lehetősége van telefonon csekket kérni az elmaradás összegéről.
– Telefonon érdeklődhet bővebben a szállításról, (szelektív-, zöld hulladékgyűjtés, házhoz menő lomtalanítás menete, ünnepi menetrend…).
Kérjük, az ügyintézéshez az ügyfél azonosítóját előkészíteni szíveskedjen!