AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGEI

Balatonalmádi Kommunális és Szolgáltató Nonprofit Kft.

Cím: 8220 Balatonalmádi, Szabolcs u. 4.

Tel.: +36 1 776 7777

E-mail: ugyfelszolgalat@balkom.hu

 HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek

Ügyfélszolgálat

Nyitvatartás

Személyes8:00-12:00zárva8:00-12:007:00-19:0012:00-16:00
Telefonos12:00-16:00zárva12:00-16:007:00-19:008:00-12:00

 

SZEMÉLYES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT BALATONALMÁDI

A Balatonalmádiban működő ügyfélszolgálatunk kellemes környezetben várja Önt kedd kivételével a hét minden munkanapján.

A személyes ügyfélszolgálatot időpont foglalás nélkül is felkeresheti.

Időpontot foglalhat online, az alábbi linken keresztül: https://balkom.hu/idopontfoglalas/

TELEFONON INTÉZHETŐ ÜGYEK

– Telefonon érdeklődhet elérhetőségeinkről, ügyfélszolgálatunk nyitva tartásáról, a személyes vagy írásban történő ügyintézéshez kapcsolódó teendőkről. Nyitvatartási időben lehetősége van időpontot foglalni ügyfélszolgálati irodánkba.

– Telefonon érdeklődhet a közszolgáltatási díjakról.

– Amennyiben kézhez kapott számláján hátralék van feltüntetve, lehetősége van telefonon csekket kérni az elmaradás összegéről.

– Telefonon érdeklődhet bővebben a szállításról, (szelektív-, zöld hulladékgyűjtés, házhoz menő lomtalanítás menete, ünnepi menetrend…).

Kérjük, az ügyintézéshez az ügyfél azonosítóját előkészíteni szíveskedjen!