NHKV Személyes ügyfélszolgálat

A hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény 53. §-ban, illetve a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A.–17/C. §-aiban előírtak szerint a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.) ügyfélszolgálatot működtet a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjjal kapcsolatos bejelentések intézése, a panaszok kivizsgálása, orvoslása, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás biztosítása érdekében.

 

Az NHKV Zrt. személyes ügyfélpontjait két lépcsőben, 2021. május 3. napjától, illetve 2021. május 17. napjától nyitjuk meg tisztelt Ügyfeleink részére. A pontos helyszíneket és nyitva tartásokat tartalmazó dokumentumok a www.nhkv.hu honlapunk kapcsolat menüpontjában (www.nhkv.hu/kapcsolat) találhatók.

A kommunikációs szintek csökkentésével az erőforrások optimalizálását, az információk gyorsabb áramlásával pedig Ügyfeleink magasabb szintű elégedettségét kívánjuk elérni. Természetesen új személyes ügyfélpontjaink mellett az írásos csatornáink, valamint a teljes kapacitással működő telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 1 999 6464) továbbra is változatlanul elérhetőek.

https://nhkv.hu/hirek/2021/04/orszagos-ugyfelszolgalati-halozatot-alakit-ki-az-nhkv-zrt/

BALATONALMÁDI 1-es posta (8220 Balatonalmádi, Petőfi Sándor utca 19.)

 

Nyitva tartás:

Hétfő: 08:00 – 12:00

Kedd: zárva

Szerda: 08:00 – 12:00

Csütörtök: 08:00 – 12:00

Péntek: zárva

(Időpontfoglalás nem szükséges.)

Print Friendly, PDF & Email