Tisztelt Ügyfeleink!

Jelen hírlevelünkben tájékoztatjuk Önt a 2021. évi aktuális információkról a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásra vonatkozóan.

AZONOSÍTÓ CÍMKE

Várhatóan a hét végén kapják meg postai úton az idei hírlevelet, kérjük, hogy a borítékban található műanyag címkén, a címet alkoholos filccel szíveskedjen kitölteni és felhelyezni saját kukájára legkésőbb a következő szállítást megelőzően. Kérjük, ügyeljen rá, hogy a ragasztáskor száraz és pormentes legyen a kuka felülete a biztonságos tapadás érdekében. A címke az edény beazonosításához szükséges, amennyiben nem kerül felragasztásra és azonosító chip sincs az edényén, az ürítést nem áll módunkban elvégezni.

HULLADÉKUDVAR

Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 1-től, Telephelyünkön (Balatonalmádi, Rákóczi F. u. 43.) megnyitjuk lakossági hulladékudvarunkat. A hulladékudvarba többek között lehetőségük lesz beszállítani többlet zöldhulladékukat a tavalyi telephelyi átvételhez hasonlóan. A hulladékudvar nyitásáról és részletes rendjéről, kérjük, informálódjon honlapunkon!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Személyes ügyfélszolgálatunk jelenleg zárva tart. A korlátozások feloldása után, előre egyeztetett időpontban keresheti fel, időpontfoglalását honlapunkon keresztül teheti meg: https://balkom.hu/idopontfoglalas/

Időpontfoglalás nélkül nem áll módunkban fogadni Önöket!

Felhívjuk figyelmét, hogy elektronikusan, személyes megjelenés nélkül is tud ügyet intézni, pl. a közszolgáltatás megrendelését, meglévő szolgáltatás módosítását, tulajdonosváltást stb. Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat kérjük, az ugyfelszolgalat@balkom.hu e-mail címre szíveskedjen megküldeni, ezután Társaságunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kérjük, amennyiben a jövőben igényt tart elektronikus hírlevelünkre, iratkozzon fel honlapunkon a Hírek -> Hírlevél menüponton keresztül.

HÁZHOZ MENŐ ZÖLDHULLADÉK-GYŰJTÉS BELTERÜLETEN

Társaságunk ügyfélszolgálatán a „zöld” lebomló zsák árusítása megszűnt.

A biológiailag lebomló kerti zöldhulladékot a házhoz menő rendszerben az alábbiak szerint gyűjtjük:

  • áprilistól novemberig 4 hetente, összesen 9 alkalommal, szállítási időpontok: 15. 19. 23. 27. 31. 35. 39. 43. és 47. hét a kommunális hulladék ürítési napján,

  • szabványos, zárt, erre a célra rendszeresített, max 240 l-es gyűjtőedényben, vagy a honlapunkon elérhető zsákértékesítő helyeken beszerezhető zsákban. A zsák díja bruttó 451 Ft/db – korlátlan mennyiségben vásárolható és a meghatározott napon kihelyezhető.

A tavaly megvásárolt zsákokat az idei évben még elszállítjuk!

Szabványos, zárt, használt 240 l-es edény, korlátozott mennyiségben beszerezhető a Vörösberényi Gazdaboltban (Balatonalmádi, Alkotmány u. 1. Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.00 – 15.00, szombat: 8.00 – 13.00.) bruttó 11.000 Ft díj ellenében, vagy igény szerint használhatja a már meglévő, elkülönített hulladék gyűjtésére szolgáló (max. 240 l-es) edényét.

ZÖLDHULLADÉK-GYŰJTÉS LOVAS HEGYEN

Tavaszi zöldhulladék gyűjtés: május 3. őszi zöldhulladék gyűjtés: november 29.

A gyűjtés módja a megszokottak szerint történik. Bővebb információért kérjük, keresse fel honlapunkat!

ÜDÜLŐ-/NYARALÓTULAJDONOSOK

2021. április 19 – október 15. között:

  • hetente 1, összesen 26 alkalommal gyűjtjük a kommunális hulladékot,

  • ezen időszak alatt vehetik igénybe belterületen a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést, kéthetente, páros heteken, ürítési napon,

  • szintén ezen időszak alatt vehetik igénybe belterületen a házhoz menő zöldhulladék-gyűjtést ürítési napon (19. 23. 27. 31. 35. és 39. hét). Felhívjuk figyelmüket, hogy Társaságunk Ügyfélszolgálatán a „zöld” lebomló zsák árusítása megszűnt, a házhoz menő zöldhulladék-gyűjtés belterületen bekezdésben részleteztük a gyűjtés igénybevételének módját, kérjük, figyelmesen olvassák el!

Kérjük a nyaralótulajdonosokat, hogy amennyiben lehetőségük van rá, a kommunális hulladék gyűjtésére is használjanak zárt gyűjtőedényt. Társaságunknál szabvány 60, 80, 120 l-es edény beszerezhető bruttó 12.446 Ft díj ellenében.

Amennyiben nem tud edényt használni a kommunális hulladék gyűjtésére: az edényhelyettesítő piros zsák árusítása MEGSZŰNT, az idei évtől emblémázott, chippel ellátott matrica használatával tudják igénybe venni a szolgáltatást. A maximum 120 l-es átlátszó (nem fekete) zsák beszerzése az Önök feladata, a matricát pedig Társaságunktól szükséges igényelniük, legegyszerűbben a honlapunkon keresztül: https://balkom.hu/matrica_egysegcsomag/. Igénylését leadhatja e-mailen vagy telefonon is. A matricát csak egységcsomagban (26 db) lehet igényelni. A matricákat az igénylés leadása után postai levélként küldjük ki.  Az egységcsomag díja (postaköltséggel együtt) bruttó 3500 Ft.

A tavalyi, chippel ellátott, piros zsákokat az idei évben még begyűjtjük!

Nyomatékosan felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag az emblémázott chipes matricával ellátott bármilyen átlátszó, max 120 l-es zsákot vagy a tavalyi évben vásárolt emblémázott chipes piros zsákot áll módunkban begyűjteni!

Kérjük, hogy az edényhelyettesítő zsákot úgy helyezzék ki, hogy Kollegáink hozzáférjenek, de a kóbor állatok ne szakíthassák szét, pl. kerítésre akasszák fel.

Azon szolgáltatási tartalmakról, melyekről jelen hírlevelünkben nem írtunk (házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés, lomtalanítás) változatlanul műkődnek.

Pontos és friss információkkal kapcsolatosan, kérjük, folyamatosan kövessék nyomon honlapunkat! www.balkom.hu

Szíves együttműködésüket köszönjük!