Tisztelt Ügyfelünk!

Jelen hírlevelünkben tájékoztatjuk Önt a 2021. évi aktuális információkról a hulladékgazdálkodási közszolgáltatásra vonatkozóan.

AZONOSÍTÓ CÍMKE

Várhatóan a hét végén kapják meg postai úton az idei hírlevelet, kérjük, hogy a borítékban található műanyag címkén, a címet alkoholos filccel szíveskedjen kitölteni és felhelyezni saját kukájára legkésőbb a következő szállítást megelőzően. Kérjük, ügyeljen rá, hogy a ragasztáskor száraz és pormentes legyen a kuka felülete, a biztonságos tapadás érdekében. A címke az edény beazonosításához szükséges, amennyiben nem kerül felragasztásra és azonosító chip sincs az edényén, az ürítést nem áll módunkban elvégezni.

HULLADÉKUDVAR

Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 1-től, Telephelyünkön (Balatonalmádi, Rákóczi F. u. 43.) megnyitjuk lakossági hulladékudvarunkat. A hulladékudvarba többek között lehetőségük lesz beszállítani többlet zöldhulladékukat a tavalyi telephelyi átvételhez hasonlóan. A hulladékudvar nyitásáról és részletes rendjéről, kérjük, informálódjon honlapunkon!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Személyes ügyfélszolgálatunk jelenleg zárva tart. A korlátozások feloldása után, előre egyeztetett időpontban keresheti fel, időpontfoglalását honlapunkon keresztül teheti meg: https://balkom.hu/idopontfoglalas/

Időpontfoglalás nélkül nem áll módunkban fogadni Önöket!

Felhívjuk figyelmét, hogy elektronikusan, személyes megjelenés nélkül is tud ügyet intézni, pl. a közszolgáltatás megrendelését, meglévő szolgáltatás módosítását, tulajdonosváltást stb. Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat kérjük, az ugyfelszolgalat@balkom.hu e-mail címre szíveskedjen megküldeni, ezután Társaságunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kérjük, amennyiben a jövőben igényt tart elektronikus hírlevelünkre, iratkozzon fel honlapunkon a Hírek -> Hírlevél menüponton keresztül.

HÁZHOZ MENŐ ZÖLDHULLADÉK-GYŰJTÉS

A házhoz menő zöldhulladék-gyűjtés tavasszal a 17. 19., ősszel a 41. 43. 45. és 47. héten, ürítési napon történik. A gyűjtés idén is matricák használatával valósul meg, melyeket a tavaszi gyűjtéshez a Közszolgáltató és Balatonfűzfő Város Önkormányzata között történt megállapodás szerint, Ügyfeleink díjmentesen vehetik át az alábbiak szerint:

  • állandó lakosok előfizetőnként 4 db,

  • üdülőingatlan tulajdonosok előfizetőnként szintén 4 db Balkom emblémás zöld matricára jogosultak.

Amennyiben a matrica nem elég, többlet zöldhulladék gyűjtésére szolgáló lebomló emblémás zöld színű zsákot, bruttó 312 Ft/db áron a Katica kisboltban (Balatonfűzfő, Széchenyi tér 1.) is vásárolhat korlátlan mennyiségben. Ezt a zsákot is csak a zöldhulladék-gyűjtés ideje alatt gyűjtjük be, ezért kérjük, csak ez idő alatt helyezzék ki az ingatlan elé!

Zöld matrica átvétele:

A zöld matricák kiosztását Balatonfűzfő Város Önkormányzata végzi. Helyszín: Közösségi Ház (Balatonfűzfő, József Attila u. 12.), időpont: április 6-tól május 7-ig hétfőnként 9.00-12.00 óra között, szerdánként és péntekenként 13.00-18.00 óra között.

Lehetőségük van a matricákat levélküldeményként házhoz kérni, bruttó 500 Ft-os díj (postaköltség) ellenében.

Zöld matrica használata:

A lágy szárú zöldhulladékot max 120 l-es, bármilyen áttetsző zsákokban kell gyűjteni, a matricát ezekre a zsákokra kell jól látható helyre felragasztani (1 db matrica/zsák).

Társaságunk csak a matricával ellátott, bármilyen áttetsző (NEM fekete) zsákban és a többlet zöldhulladék elszállítására szolgáló Balkom emblémázott zöld zsákban kihelyezett lágy szárú zöldhulladékot gyűjti be!

Kérjük, hogy fás szárú kötegelt zöldhulladékot egyáltalán ne helyezzenek ki, azt nem áll módunkban összegyűjteni!

ÜDÜLŐ-/NYARALÓTULAJDONOSOK

2021. április 19 – október 15. között:

  • hetente 1, összesen 26 alkalommal gyűjtjük a kommunális hulladékot,

  • ezen időszak alatt vehetik igénybe a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést,

  • szintén ezen időszak alatt vehetik igénybe belterületen a házhoz menő zöldhulladék-gyűjtést ürítési napon (17. 19. és 41. hét).

Felhívjuk a nyaralótulajdonosok figyelmét, hogy a tavalyi évben módosult önkormányzati rendeletnek megfelelően, a szabvány zárt hulladékgyűjtő edényzet használata kötelező, vagyis kérünk minden nyaralótulajdonost, ha még nem tette meg, mielőbb szerezzen be zárt szabvány gyűjtőedényt, és jelölje azt meg az azonosító címke bekezdésben leírtak szerint, hogy a chipet fel tudjuk rá helyezni. Társaságunknál szabvány edény (60l, 80l, 120l) beszerezhető bruttó 12.446 Ft díj ellenében.

Azon szolgáltatási tartalmakról, melyekről jelen hírlevelünkben nem írtunk (házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés, lomtalanítás) változatlanul műkődnek.

Pontos és friss információkkal kapcsolatosan, kérjük, folyamatosan kövessék nyomon honlapunkat! www.balkom.hu

 Szíves együttműködésüket köszönjük!