Tisztelt Ügyfeleink!
Az alábbiakban tájékoztatjuk Önöket a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás aktuális híreiről.
ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁS
- Balkom emblémás zöldhulladék-gyűjtő zsák forgalmazása átmenetileg szünetel!
- Májustól havonta 1 alkalommal, 2 darab bármilyen max. 120 literes átlátszó zsákot (Alsóörsön a korábban átvett 240 literes edényt) helyezhetnek ki az ingatlan elé elszállításra!
Felhívjuk figyelmüket, hogy jelenleg kizárólag a lágy szárú, zsákban vagy edényben gyűjtött zöldhulladékot tudjuk elszállítani! Kérjük, a fás szárú zöldhulladékokat/kévéket ne rakják ki, azokat egyelőre nem áll módunkban elszállítani! Várhatóan, a kijárási korlátozások enyhítése után, még május hónapban lehetőségük lesz ezeket leadni a kijelölt gyűjtőpontokon.
- A jövőben, 2020. június 30-ig, havi 1 alkalommal tervezzük a biológiailag lebomló kerti zöldhulladék elszállítását.
- Az első félév időpontjai az alábbiak: 21. hét (május 18-22.), 25. hét, (június 15-19.). A zöldhulladék szállítása továbbra is ürítési napon történik.
Ezzel együtt továbbra is arra biztatjuk Önöket, hogy a háztartás körül keletkező zöldhulladékukat próbálják csökkenteni, pl. az alábbiak szerint:
- házi komposztálás
- lakóközösségek, társasházak válasszák a közösségi komposztálást
- gyakori fűnyírás
- egyéb felhasználása a kertben:
- metszésből levágott ágak felhasználhatók palántázásra,
- a falevél, komposzt lenyírt fű felhasználható talajtakarásra ágyásokon: tartja a nedvességet, gátolja a gyomosodást, 100%-ban lebomlik a talajba.
HÁZHOZ MENŐ SZELEKTÍV CSOMAGOLÁSI HULLADÉKGYŰJTÉS
Az eddig megszokott módon, kéthetente, páros heteken, ürítési napon gyűjtjük. Kérjük, az összegyűjtött szelektív csomagolási hulladékot, vagy az erre rendszeresített zárt gyűjtőedényben, vagy átmenetileg, bármilyen átlátszó max. 120 literes zsákban szíveskedjenek átadni Társaságunk részére!
LOMTALANÍTÁS
Májustól újraindítjuk a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatást, írásban tudnak időpontot kérni az titkarsagt@balkom.hu e-mail címen keresztül!
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Terveink szerint május közepétől a személyes ügyfélszolgálat csökkentett üzemmódban, az Önök rendelkezésére áll az alábbiak szerint. Előre egyeztetett időpontban, időpontfoglalását honlapunkon (www.balkom.hu) keresztül teheti meg. Az ügyfélszolgálatot kizárólag az alábbi ügy típusokkal keresheti fel:
- zsák, edény vásárlás (piros, sárga, átlátszó): zöld zsák vásárlása miatt kérjük, NE keressenek minket, ahogy a fenti zöldhulladék gyűjtésre vonatkozó tájékoztatóban is írtuk, a zöld zsák forgalmazása szünetel,
- szolgáltatás átírása (tulajdonosváltás miatt): csak az ide vonatkozó dokumentumokkal együtt keressen minket, pl. adásvétel esetén adásvételi szerződés, az ügyhöz tartozó iratokat minden esetben kérjük, hozza magával, ezek hiánya esetén nem tud ügyet intézni.
A járványügyi előírásoknak megfelelően, a személyes ügyfélkapcsolat, a vonatkozó előírások szerint történik majd, ennek megfelelően várhatóan napi ügyfélforgalom erősen limitált lesz. Kérjük, csak az esetben használja ezt a lehetőséget és foglaljon időpontot, ha az ügyintézése más módon nem lehetséges (e-mailen, telefonon, postai úton).
Ügyfélszolgálatunkon tartózkodása során a maszk viselése kötelező, azon ügyfeleket, akik nem viselnek maszkot, nem tudjuk fogadni (lefoglalt időpont ellenére sem)! Kézfertőtlenítés az ajtóban történik, a fertőtlenítőről Társaságunk gondoskodik.
Pontos és friss információkkal kapcsolatosan, kérjük, folyamatosan kövessék nyomon honlapunkat (www.balkom.hu/hirek/)!
Szíves együttműködésüket köszönjük!
Vigyázzunk egymásra, családunkra és magunkra!